Wenslijstje voor mijn verjaardag

,(Tot nu toe)
24 Maart word 13, nee ik ben nog niet zou oud :P. Natuurlijk heb ik een wenslijstje gemaakt en dacht het is wel leuk om die met jullie te delen.

Fimo fruit canes
Jullie weten dat ik dol op nail art ben en deze dingetjes kan ik echt niet missen, ze zijn zo leuk!
fimo fruit canes van ebay















Monkey nail blower
Misschien hebben jullie deze al voorbij zien komen op lacquerized of cherize. Het is een super cute aapje dat als je je vingers op die banaantjes drukt, je nagels droog blaast.
http://cgi.ebay.com/Cute-Monkey-Nail-Polish-Blower-Dryer-100-Brand-New-/170585660044?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b7b29a8c
Cute monkey nail blower van ebay



















Nail art brushes
Deze kan ik ook echt niet missen. Al mijn nail art doe ik nu met een nail art dotting tool van Essence, dat is gewoon niet zo handig. Alles word ook heel dik.
http://www.bornprettystore.com/product_info.php?products_id=439
nail art brushes

Goeie kleurpotloden doos
Misschien weten jullie ook wel dat ik heel erg van tekenen hou. En ik zie zovaak super mooie tekeningen met kleurpotloden gemaakt! Ik heb wel een doos, maar die kreeg ik op m,n 7e ofzo, dus die is natuurlijk allang niet meer compleet!
kleurpotloden doos
 Stofjes
Later wil ik echt graag mode ontwerpster worden en ik vind het leuk om andere dingen te maken met stofjes. Maar ik heb er niet veel. Ik heb al heel vaak hierom gevraagd op m,n verjaardag maar nooit gekregen.
stoffen
2 Way nail stripers
Deze dingetjes zijn zooo handig! Als je de hele dop eraf draait heb je een striper, als je het bovenste dopje eraf trekt, kun je erin knijpen en komt het uit een heel dun buisje.
2 way nail striper van ebay
 
Kenji Tattoo spulletjes
Ik hou van henna! Je kan alleen moeilijk mensen vinden die het doen en het is niet super gezond. Dit is een soort waterproof zwarte make-up, maar dan in tattoo vorm. Ik wil graag deze stempel en het kleine zwarte inkt kussen. Wil je meer weten hierover, typ dan in bij Youtube "kenji tattoo".

Dit was mijn verlanglijstje tot nu toe :).

Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar