Klein dagje winkelen in Utrecht (Six&Accessorize)

Om half 3, lekker laat, was ik nog even naar Utrecht gegaan met m,n moeder. Eerst wilde m,n moeder naar de Hout Brox, lekker saai :P. Maar daarna werd het wel leuk. We gingen naar het buiten gedeelte. Toen gingen we onder andere naar de Six, ik hou van die winkel. Ze hebben daar super leuke sieraden en het is betaalbaar. Toen zag ik deze super leuke ring! (In het echt is 'ie nog net iets leuker.)














Maar, toen was die er niet meer in mijn maat, S :(. Hopelijk, als ik later nog een keer terug kom, is die er weer. Hij was trouwens 5,95, niet belachelijk duur dus.
Ook wil ik heel graag Vans hebben, maar we hadden niet super veel tijd meer.
*edit* Verder ben ik ook nog naar de Accessorize geweest, echt een prachtige winkel. Maar de prijzen vallen zeker niet mee! Ik zag echt een prachtige ketting:

































Echt super mooi, vintage stijl. En die subtiele glittertjes op die steentjes, echt super mooi! Maar, 18.90, echt suuuper duur! Ik wil ook heel graag een paar nagellakjes van Accessorize, die zijn zooo mooi♥. Inmiddels hebben ze er al 40.





















Prachtig toch? Helaas verzenden ze niet naar Nederland, wel naar Duitsland enzo :(.
Nou, dat was het wel ;).


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar