How to: 100ste bericht en 5000 pageviews! Taart nail art


M,n blog bestaat nog niet eens een jaar, maar dit is al m,n 100ste bericht en ik heb totaal meer dan 5000 pageviews gehad! Wat voor de grote blogs natuurlijk niks is, maar voor mij, als beginnende blog, wel best veel is. Maar hoe viert a Nail Fairytale dit? Natuurlijk, met een nail art (how-to)! En wat is er nou feestelijker dan een lekkere taart op je nagels ;D? En ik gunde het jullie ook om dit op je nagels te kunnen maken, dus een how to erbij!

(Ik schrijf de how-to's altijd in het Engels maar ik maak ze wel zelf. Hopelijk vinden jullie dat niet heel erg.)

De laatste maand heb ik steeds meer bezoekers. En dat vind ik super! Dat begrijpen jullie vast wel, omdat ik 1-2 keer per dag schrijf en dat kost natuurlijk wel veel tijd. In mei bestaat mijn blog officieel een jaar, maar toen had ik eigenlijk alleen nog maar m,n blog gemaakt ;D.
Hebben jullie nog wat te vieren? En wat vinden jullie van deze how to? Tell me!


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar