Mini shoplog: Catrice nagellakjes + dupe?

Gister moest ik even naar de winkels om wat te doen voor mijn moeder en toen dacht ik, ik ga meteen even langs de Kruidvat. Want ik had al gezien dat er bij veel producten van essence 50% korting was. Maar toen ik daar was, zag ik ook dat Catrice dat bij een aantal producten had. Bij Essence viel het alleen wat meer op omdat alles geel gemarkeerd was. Bij Catrice waren onder andere een paar nagellakjes afgeprijsd. Ik heb gewoon geen goeie gele nagellak, zoals jullie misschien al weten, dus was ik super blij toen ik zag dat de gele van Catrice afgeprijsd was! Die nam ik meteen mee. Maar de blauwe die je hier boven ziet, was ook wel mooi en afgeprijs, dus die nam ik ook meteen mee.














Het zijn:
010 Don't Feed The Birds (geel)
270 It Blue My Mind! (blauw)

Swatches:
Swatch It Blue My Mind! - Catrice










Swatch Don't Feed The Birds - Catrice











Dupe?
Ik weet niet zeker of deze gele nagellak van Essence nog in het assortiment is, maar hij is van m,n zus. Maar toen ik deze gele van Catrice had gekocht, moest ik meteen aan deze van m,n zus denken. Ik mocht ze even vergelijken. Maar de gele van Show Your Feet, is toch wel iets donkerder. M,n zus noemt het kaas kleur :P. Maar als je écht op je budget wil letten, moet je maar die van Essence nemen. Die is wel 50 cent goedkoper ;).
Hebben jullie al iets in de Essence en Catrice outlet geshopt?


Xoxo Vera






Tidak ada komentar:

Posting Komentar