EOTD: Natural look, mislukte poging


Een tijdje geleden zag ik op VeraCamilla een leuke video waarvan zij zei dat het de eerste look was die hier lukte. Daarom wou ik die ook een keer proberen met mijn nieuwe, inmiddels binnen gekomen, 88 shimmer palette. (Daar ben ik niet echt tevreden over, later meer daarover). Ik moet echt zeggen dat het niet goed gelukt is.
Hier de video en het resultaat:

Let niet op mijn wimpers. Vanochtend was mijn mascara uitgelopen en later had ik het bij gewerkt, het ziet er dus een beetje raar uit.

Maar oefenen baart kunst, dus ik blijf zeker oefenen.
Sorry trouwens dat mijn laatste post een dag of 2-3 geleden is. Ik had het deze week erg druk, boekopdracht, 2 repetities, 2 so's en nog overig huiswerk.

Morgen ga ik naar de stad en ik kan jullie een shoplog beloven.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar