Mono shoplog: Cognac/donkerblauwe portomonee Six

Gister had ik jullie een shoplog beloofd, dus hier is 'ie. Met een ding maar. Ik had verwacht met iets meer thuis te komen, maar dat is niet gebeurd.

Het is dus alleen een portomonnee geworden. Laatst had ik deze al in Utrecht gezien en ik was opslag verliefd. Toen had ik alleen niet genoeg geld mee. Maar in Zwolle hadden ze ook een Six dus ben ik daar meteen heen gegaan en heb ik 'm afgerekend. Goedkoop was 'ie niet echt, 15 euro. Klein is deze portomonee zeker ook niet. Ongeveer 20 bij 10 cm.

De voorkant:
De voorkant bestaat uit 4 laagjes. De portemonnee zelf, een bruine gedrapeerd achtige laag, een donkerblauwe rechthoek en nog een bruine rechthoek met een soort halve rondjes.












De binnenkant:
De portomonee vindt ik handig ingedeeld. 6 vakjes voor pasjes, middenvakje voor muntjes en nog een vakje voor bijv. brief geld. Daar tussen kun je ook nog dingen stoppen.













De achterkant:
De achterkant is gewoon weer bruin, niks bijzonders over te vertellen.

















Ik ben er echt super blij mee! Ik kom namelijk nooit leuke portemonnees tegen.
Vragen en comments zijn welkom.

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar