Review Stay Glossy Vinyl Lipgloss Rimmel London

Bij mijn abbonement op de Cosmo Girl! kreeg ik een make-up setje van Rimmel London en die heb ik vandaag binnen gekregen.

Vandaag schrijf ik een review over de Vinyl Lipgloss. Dit is wat Rimmel beloofd:
''Met één laagje Vinyl Gloss voelen je lippen nét zo aan als ze eruitzien. De nieuwe, verbeterde, lichtgewicht formule bevat een vleugje Aloë Vera die perfect over je lippen glijdt en goed blijft zitten.'' 
We zullen zien of dat ook echt zo is...

De verpakking

















De verpakking is opzich best mooi, maar de dop oogt een beetje goedkoop. Ook denk ik dat de letters na een tijdje eraf zullen slijten.
 De achterkant:
Het is 24 maanden houdbaar.
Er zit 5.5 ml in
Het is recyclebaar.

De werking
Wat me opviel is dat de lipgloss niet heel erg plakt, maar als je 'em eraf haalt dan plakken je lippen raar genoeg wel heel erg. Maar wat me tegenviel was de pigmentatie, in het potje was het een mooie roze kleuk maar opgebracht heel licht. Ik vindt dat stiekem eigenlijk wel mooi, ik hou daar wel van. Maar voor mensen die daar niet van houden is het natuurlijk niet zo,n pluspunt.

   Conclusie
De belofte is waar. hij glijdt makkelijk over je lippen en voelt licht aan. Maar dat betekent niet dat ik meteen super enthousiast ben.

voor en nadelen op een rijtje
+ mooi kleurtje
+ plakt niet, totdat je 'em van je lippen afhaalt
+ Applicator

- slechte pigmentatie
- Stinkt een beetje

Toch ben ik er wel blij mee en hij was toch gratis

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar