Shoplog 11 dec 2010: Vero Moda

Van de week gleed ik in de laatste meters voor huis onderuit. Mijn lievelings khaki broek is toen stuk gegaan en ik heb er ook een aardige wond aan overgehouden. Die dag erna mocht ik 2 nieuwe gaan halen van mijn moeder. Ik twijfelde of ik de goede maat had dus ging ik vandaag weer met mijn moeder naar de Vero Moda.

In de winkel zeiden ze dat de broek nog een halve maat zou uitlopen en een grotere maat echt te groot zou zijn.
Ik heb de broeken dus gehouden. Mijn moeder vond ook nog een donkere spijkerbroek van 10 euro! Daar wou ze er persee 2 van kopen.

Er was veel korting, ook op die 2 broeken.
Zo was er ook korting op een ketting.

Ik kwam dus thuis met 4 broeken en een ketting.
Foto's:
 De broek van 10,-
 De 2 treggings. 15,- p.s. samen 25,-
 De ketting van 7.95 voor 4,-

 Met de ketting en de twee treggings ben ik wel blij, maar de spijkerbroek vind ik niet zo heel erg bijzonder.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden ;D.

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar