kerst nail art #1

Ik ga in de kerst vakantie naar Berlijn en ik heb gehoord dat je daar heel goed nagellak kan kopen.
Ik ben een paar meisjes uit mijn klas langs geweest en gevraagd of iemand haar nagels wou laten doen door mij.
Emma was een van de 4 meisjes die wou.
Heel dom, maar ik ben vergeten een foto te maken. Gelukkig wou Emma nog een foto maken, maar die zijn helaas niet heel scherp geworden.
Dit is het resultaat geworden:

Op haar duimen had ik een kerstman gemaakt. Op de baard en de wenkbrauwen had ik watjes gedaan.

Ik gebruikte daarvoor:
Catrice Caught On The Red Carpet
Essence stampy nail polish (omdat ik geen andere witte nagellak heb)
Op haar wijsvinger heb ik een klein sneeuwpopje gemaakt,
op haar middelvinger hulst, op haar ringvinger een kerstboom met pareltjes en een ster strassteentje en op haar pink een kerst koek mannetje.

Ik heb daarvoor gebruikt:
Essence Stampy Polish wit
Gosh Chocaholic
Essence Multi Demension Fatal
Catrice Caught On The Red Carpet
Catrice Run Forest Run
Essence stras steentjes Milky Way
Essence Show Your Feet purple magic
 
Alvast een leuke kerst ;D!

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar