Limited Edition Essence: I Love Berlin

Essence komt in januari en februari 2011 met weer een nieuwe trend edition. Dit keer: I Love Berlin.
Deze nieuwe 'Trend Edition' is bedacht door de winnaar Yasmin Teufert. Zijn won de wedstrijd 'Be A Trendmaker'.

Essence I love Berlin liquid eyeliner, 1,99 p.s.
Deze eyeliner is verkrijgbaar in vijf expressieve kleuren.
Verkrijgbaar in:
#01 love this city
#02 green grass
#03 buddy bear
#04 berlin story
#05 i'm a Berliner




essence I love Berlin eyeshadow palette, 3,49 p.s.
In dit oogschaduw palette zitten 9 kleuren. Sommige kleuren vind ik wel mooi, maar ik ga echt niet met rode oogschaduw rond lopen.
verkrijgbaar in:
#01 Style victum 




Essence I love Berlin gel relaxing eye pads, 2,49 p.s.
Na bijvoorbeeld een dag shoppen, kun je even een momentje voor jezelf nemen met deze eye pads. De verkoelende eye pads zijn erg handig voor vermoeide ogen. Je kan deze blijven gebruiken, je legt ze gewoon telkens opnieuw in de koelkast.
verkrijgbaar in:
#01 cool down











Essence I love Berlin lipbalm, 1,99 p.s.
In januari en februari is het nog steeds erg koud. Veel mensen hebben in de winter last van droge lippen, met deze lipbalm blijven je lippen beschermd. Het is natuurlijk ook mooi meegenomen dat het er leuk uit ziet op je lippen.
Verkrijgbaar in:
#01 love this city
#02 city lights


Essence I love Berlin nail polish, 1,79 p.s.
Bij deze collectie zit natuurlijk ook nagellak. In 5 leuke kleurtjes verkrijgbaar, helaas niet zo vernieuwende kleurtjes.
verkrijgbaar in:
#01 love this city
#02 I'm a Berliner
#03 green grass
#04 buddy bear
#05 Berlin story




Essence I love Berlin matt tip painter, 1,99 p.s.
Dit is zeker wel verassend, ooit van matte tip painters gehoord?
Ik niet. Hier kun je leuke nail art mee maken.
verkrijgbaar in:
#01 berlin story
#02 green grass

 
Essence I love Berlin studio fashion nails 1,99 p.s.
Leuk bedacht, vooral dat printje. Maar er wordt niet positief over geschreven op blogs. Het bladdert snel af en het brengt niet mooi aan. Het is ook maar voor een keertje.
verkrijgbaar in:
#01 Berli-nail
#02 Berlin calling
 




















essence I love Berlin studio nail fashion file, 1,29 p.s.
Zeker niet duur, ik vraag me alleen af of de nagelvijl lang mee zal gaan. Wel leuk dat de nagelvijl twee kanten heeft. Zo worden je nagels extra glad.
verkrijgbaar in:
#01 -geen naam-
Ik vind het niet een hele leuke collectie, maar ik denk dat ik wel een lipbalm en de eyepads ga kopen.

Gaan jullie iets kopen? Laat het me weten!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar