Design: Merry Christmas

Ik ben weer terug uit Berlijn. Ik heb een kohl van Pimkie gekocht, 3 lakjes van Kiko, een oogpotlood van Kiko, een blazer van H&M, een ice cream cherry lip balm van Claire's en een nagellak van Pieces.
Natuurlijk komt er nog een verslag een shoplog van, ik had daar helaas vandaag geen tijd voor.

Ontwerpen is iets wat ik heel graag doe. Later wil ik of modeontwerpster of stylist worden. Ik heb een kerst ontwerp gemaakt. Het inscannen lukte maar niet maar het is uiteindelijk toch gelukt:




































Het linker ontwerp is geinspireerd op een sneeuwpop. Het is een wit strapless bol jurkje met zwarte knopen. De strik is rood en de band ook. Verder zijn de schoenen zwart met een plateau en weer een rood strikje.
Het rechter ontwerp is een wit/gebroken-witte soort fluwelen jurk met twee lagen. Aan het uiteinde zit een bont rand. Er zit ook nog een donker-rode stof laag over heen, vast gemaakt met een edelsteen/diamant.

Laat een comment achter wat je ervan vindt!
En ik wens jullie nog een fijne gezellige kerst!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar