Shoplog Berlijn cosmetica

Berlijn is echt een geweldige plek om cosmetica te kopen. Je kunt daar o.a Essie, dingen van Make-up store, Kiko en crack nagellak kopen.

Qua cosmetica heb ik 4 nagellakjes, een oogpotlood en een lip balm gekocht.
Dit zijn de nagellakjes, 3 van Kiko, een van Pieces.
Kiko nagellak heeft geen naam, ik heb nummer 294, 296 en 270.
Die van Pieces heet Blue Van.
























Pieces nagellak Blue Van 2,95 EUR
De nagellak van Pieces was een miskoop. In de winkel dacht ik dat het een blauw/paarse kleur was, zo ziet hij er in het potje ook uit. Eenmaal in het hotel, waar ik hem op deed, bleek het dat 'ie donkerblauw doorzichtig was. Totaal anders dus!

Dan de Kiko lakjes 3,90 EUR

Dit is 296, deze valt heel erg tegen. Toen ik op deze nagellak op m,n nagels deed realiseerde ik me pas wat voor een lelijke gif-groen kleur dit is. Op de site beloofde ze dit:

 Vergelijk deze 2 kleuren dan is. Er zit toch echt een groot verschil tussen.
Jammer, gelukkig vind ik de andere twee lakjes wel geslaagd.

Nummer 294
Deze kleur zit een beetje tussen licht en donkerblauw in.
Ik vind 'em wel heel mooi. Op de site van Kiko ziet de kleur er weer anders uit dan in het echt. Hij verschilt niet net zo veel als de groene op de site en in het echt, maar toch wel een beetje.


Nummer 270
Dit is een hele mooie doorzichtige nagellak met glitters. Wat heel grappig is, is dat hij zich als het ware aanpast aan de nagellak waar je 'em op aanbrengt. Doe je deze lak op een koude kleur als blauw, dan worden de glitters blauw en groen.
Het flesje is een keer gevallen. De middelste foto is gemaakt toen het flesje nog niet gelijmd was.



Ice Cream Cherry lip balm van Claire's 2,50 EUR
Laatst had ik de kersen lip balm van The Body Shop aan een vriendin cadeau gegeven, hij rook echt zó lekker! Bij de Claire's hebben ze ook lip balms, die wilde ik al een tijdje kopen. En omdat ze ook kersen hadden dacht ik, ik koop deze. Die van The Body Shop kost 7 euro, en deze maar 2,50. Goede optie dus. Hij ruikt erg lekker, niet echt naar echte kersen. Meer naar kersen snoep :P.
Hij geeft een klein beetje kleur af op je lippen.








Kiko Vibrant Eye Pencil 5,20 EUR
Ik zag dit oogpotlood op Misslipgloss en ik wou die ook hebben. Ik heb 'em uiteindelijk ook gekocht.
Hij werkt fijn. Hij is erg zacht, ook prettig. En er zit ook zo,n smudge dingetje bij. Die werkt niet geweldig. Of het ligt aan mij, maar ik veeg de oogpotlood eerder helemaal weg dan dat ik de randjes vervaag.





















Ik hoop dat jullie het niet erg vonden dat het zo,n lang artikel is. Natuurlijk komt deel twee met kleren ook online, daar zal ik ook een klein verslagje en shop tips voor in Berlijn bij zetten.

Laat een comment achter ;D!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar