Update: A Nail Fairytale is weer terug!

Update
Het lag helaas toch even stil, mijn blog. M'n best heb ik gedaan, om zo veel mogelijk artikelen in te plannen, maar dat was niet 100% gelukt. Waarom moest ik artikelen inplannen en wat krijgen jullie binnenkort te zien, dat vertel ik in deze update.

First of all
Eerst, waarom moest ik artikelen inplannen. Ik heb lekker 3-en-een-halve-week rond gerezen op Maleisie en Maleis borneo. Wat ik natuurlijk niet op internet ga zetten, omdat mensen en sommige pr bureaus mijn adres hebben. En ik wil natuurlijk niet de oorzaak zijn dat er word ingebroken in ons huis.

Eergisteren avond ben ik thuis gekomen, met een verlies van 6 uur - jetlag. Maar toch was ik niet moe, terwijl ik 's nachts amper heb geslapen. Maar goed, dat is niet belangrijk ;)

Upcoming
Natuurlijk ga ik weer lekker door met bloggen. Wat jullie kunnen verwachten:
  • Catrice Papagena quad Birds Of A Feather - review+swatches
  • Review Syoss Anti-Frizz Lotion 
  • Ontwerp van een bikini
  • Review Catrice Photofinish foundation
  • Een nieuwe layout, zoals jullie al wisten. Wens me succes met al die coderingen :p
  • En een shoplog van MaleisiĆ«, want daar kan je natuurlijk ook heel goed shoppen.
Ik ben dus weer helemaal terug :). Zijn jullie nog op vakantie geweest?

Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar