Dag 12/13: Your week


Dag 12, wat zit er in mijn tas. Ik heb niet echt zo'n tas waar van alles inzit en die ik overal naar toe meesleep. Behalve mijn schooltas, die is nu alleen helemaal leeg. Dus een What's In My Bag houden jullie nog een keer tegoed. Dag 13, mijn week. Die was best druk, ook al hadden we zowat vakantie. (Ik beschrijf m'n afgelopen week op het moment dat ik dit artikel heb geschreven, eventjes geleden voor jullie dus.)





















 

Maandag, we moesten nog naar school. Maar het enige wat we hoefden te doen was die stapel met boeken inleveren en de toetsen van de toetsweek inkijken. Na dat, ging ik naar huis en heb ik verder niet zoveel bijzonders gedaan.

Dinsdag, wat was het toen warm. Er werd noodweer voorspeld, maar bij ons regende het alleen eventjes. Ik heb tot 4 uur op het plaatselijke strandje gelegen en daar na had ik mijn laatste dansles. Dat was ook zo lekker heet, maar wel leuk.

Woensdag, bestond uit voorbereiden voor het logeren 's avonds en kamer opruimen, haha. En ojaa, artikelen inplannen omdat ik natuurlijk ging logeren. Het logeren was super leuk, ik ging van woensdag avond tot vrijdag ochtend met mijn vriendin Emma uit mijn klas.

Donderdag, logeren! We maakten verschillende dingetjes van fimo klei, ik vooral eten. Dat vind ik zo leuk :3. 's Ochtends haalde we ook nog even melk en fimo klei voor Emma, ze wou het ook graag kopen. Ik twitpicte het resultaat:






















Vrijdag, we moesten ons rapport ophalen. En daarna haalde ik m'n spullen weer op bij Emma en ging weer naar huis. Het was super! 's Avonds heb ik een cadeaubon voor mijn vaders verjaardag gemaakt.

Zaterdag en zondag, dat was een druk weekendje. Een hoop artikelen inplannen, wat niet geheel gelukt is maar wel er ver. En nog meer dingetjes, maar dat vertel ik later ;).

Hoe was jullie week?
Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar