Fijne pasen!
























Ik wil jullie allemaal een hele fijne Pasen wensen! Het is niet zo lekker weer als vorig jaar, maar dat mag de pret niet drukken. Vanaf vrijdag, eind van de middag ben ik met deze taart bezig geweest want het is natuurlijk erg lekker om taart te eten op pasen en het is al helemaal leuk als dat ook in dit thema is.






























Al een hele tijd wilde ik zo'n taart maken. Dit is inmiddels mijn derde, maar wel de meest uitgebreide. Hiervoor heb ik alleen een laag fondant eroverheen gedaan en een paar roosje erop gezet. Dit keer heb ik een laag witte marsepein, een rand groen gras, tien bloemetjes, een paashaas, een kuiken en een paaseitje -dat mag natuurlijk niet ontbreken- gemaakt. Nou daar ben ik wel een aantal uur mee bezig geweest! Maar met het resultaat ben ik wel blij. Het gebak is gemaakt van biscuit beslag. Omdat ik ei vervanger moet gebruiken en omdat ik allergisch ben voor ei, is de taart niet zo hoog geworden en heb ik de taart grotendeels ingevroren omdat ik dan stukken mee kan nemen als ik naar een verjaardag ga. Natuurlijk heb ik er wel stukken uitgelaten en hij was erg lekker :).

Hoe vieren jullie Pasen en hebben jullie nog iets leuks gedaan?


Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar