Quick update: Foto's A Nail Fairytale






































Ik vind het fijn om opbouwende kritiek te krijgen voor mijn site, daarmee kan je jezelf verbeteren. En laatst heb ik twee opmerkingen gekregen over de foto´s op de site. Dat begrijp ik en ik wil er zelf ook wat aan doen.

Ik wilde al een poosje een nieuwe camera. Natuurlijk ligt de kwaliteit van de foto's niet alleen aan de camera, maar als je een goede camera hebt en je weet er mee om te gaan bepaald dat wel een groot deel van de kwaliteit van de camera. Mijn camera is nu ook echt op z'n end. Ik ben gister jarig geweest en ik heb gespaard dus die nieuwe camera komt nu binnenkort wel. Ik heb alleen nog geen flauw idee welke compact camera ik wil, hebben jullie tips?
Nu mijn camera het niet meer doet, mag ik misschien die van mijn moeder gebruiken maar natuurlijk niet de hele tijd. Dus ik ga mijn best doen om artikels te bedenken waarvoor ik geen eigen foto's nodig heb :p.

Hopelijk begrijpen jullie het en zullen de foto's binnenkort beter worden :)!


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar