FOTD: Natuurlijke, maar kleurrijke look met paars en perzik

In de lente en zomer vind ik het leuk om kleur te dragen, veel van jullie vast ook. Maar kleur verwerken in je make-up is niet altijd makkelijk als je niet té veel wilt opvallen en het een beetje natuurlijk wilt houden. Een tijdje geleden kwam ik op het idee van deze look, een natuurlijke look maar ik heb er subtiel kleur in verwerkt.























Bij deze look heb ik vooral gebruik gemaakt van het 28 Neutral Palette. Op het gehele ooglid heb ik een lichte perzik kleur gebruikt. Maar die was toch iets te licht dus heb ik het gemengd met een beetje perzik kleurige blush wat prima ging. Toen heb ik een taupe-paarse kleur gebruikt in mijn crease voor defenitie. Dit zijn twee basic kleurtjes, maar toch net iets minder saai dan bruin en huidskleur. Daarna heb ik gel eyeliner aangebracht van Maybelline New York. Bij deze look heb ik trouwens gebruik gemaakt van een plakbandje vanuit de onderkant van mijn oog tot het uiteinde van mijn wenkbrauw voor een netjes en strak effect.



















































Sorry dat mijn blog zo lang stil lag. Het kwam er gewoon steeds niet van en ik kan geen foto's meer maken. Dit waren nog foto's van toen mijn camera het gelukkig nog wel deed.



Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar