Tag: Kreativ Blogger Award


Al een poosje geleden tagde Jolien mij met de Kreativ Blogger Award. Je schrijft simpelweg 10 dingen over jezelf op. Ik ben dol op tags, dus deze wilde ik ook wel een keertje doen. Vandaag doe ik er vijf en morgen weer vijf.


















































 1. Als sinds ik een klein meisje ben, droom ik om een beroemde mode ontwerpster te worden. Ik keek naar etalages met gala jurken en wou dan altijd het liefst naar binnen. Een tijdje is het wat weg gezakt, maar nu wil ik dat weer net zo graag als toen. Ik ben er ook best wel veel mee bezig, ik ontwerp, ik zoek een naaicursus. Dat soort dingen zijn denk ik ook wel belangrijk want er zijn zoveel meisjes die dit willen, dus moet je er ook echt wat voor doen!


2. Mijn nagellak obsessie begon toen ik denk ik 11 of 12 werd. Op mijn verlanglijstje stond nagellak en kreeg uiteindelijk ook best veel. Toen begon ik het steeds leuker te vinden en inmiddels doe ik elke week nail art en bestaat mijn stash uit 85 nagellaken.
















3.Op onze school heb je een speciaal niveau. Het hoort bij atheneum, maar dan heb je de keuze voor 4 extra vakken en gaat de stof iets sneller. In het eerste jaar maak je kennis met de vakken Spaans, versterkt Engels, natuur wetenschappen en sociale wetenschappen. Aan het eind van dat jaar kies je er twee. In de 5e en 6e ga je door met twee vakken en daar doe je dan ook examen in. Dit niveau doe ik ook. Ik ga voor Spaans en versterkt Engels kiezen en heb er eigenlijk best een beetje zin in :).



















4.Helaas heb ik een allergie ontwikkeld. Rond mijn 11e zat ik niet lekker in mijn vel. We zijn na een tijd naar de dokter gegaan en ik moest bloed prikken. Verschrikkelijk was dat!  De uitslag zou nadat ik naar Egypte was gegaan, er zijn. In Egypte kon je bij het ontbijt lekker eitjes laten bakken dus deed ik dat volop! Na de vakantie bleek dat ik voor ei en melk allergies was. Waarschijnlijk groei ik er nooit meer overheen. Ik heb er best veel moeite mee, ik ben ook dol op chocola, gebak en dat soort dingetjes. Maar ja, er zijn nou eenmaal vervelende dingen in leven ;).


5.Op de plank boven mijn bed staat een grote verzameling egeltjes. Vroeger was ik dol op egeltjes, ik vond ze zo schattig. Dus toen ben ik ze gaan sparen. Op de plank staan knuffels, tot zelfgemaakt klei egels, schilderijen en een egel van macaroni. Haha. Inmiddels ben ik er wel mee gestopt, maar ik be ook echt zo'n iemand die niks kan weg doen.



Dit waren 5 weetjes over mij, morgen weer 5 :). Hopelijk vonden jullie het interessant.


Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar