Tag: Kreativ Blogger Award #2


 Sorry dat het tweede deel niet gister online is gekomen, maar ik ging logeren met Pauline. Dus ik kon moeilijk toen gaan schrijven :P.














6.Ik heb een hekel aan pesten. Het is zo iets triests, om iemand leven zo zuur te maken. Het zegt inderdaad meer over de pester dan over degene die word gepest, volgens Vera Camilla.
























7. Al sinds mijn 6/7e zit op dansen. Vroeger als kleintje op ballet, nu op streetdance. En ik doe het nog steeds met plezier :).

























 8. Ik ben dol op films. Als ik er eentje leuk vind, kan ik 'm echt wel 10 keer kijken. Het meest hou ik van romantische-comedy's. En ik kijk natuurlijk het liefst met familie of vriendinnen.





















9. Volgens mij ben ik ook een beetje verslaafd aan het raken aan sieraden kopen.  Het vervelende is alleen dat ze meestal zo duur zijn. Maar als je bijvoorbeeld een saai topje, met een leuke ketting combineert is je outfit meteen al leuk :).

10. Als laatste, ik ben best wel heel erg lang, haha. Ik ben nu rond de 1.80 en ben pas 13. Best lang dus. Maar goed, iedereen heeft dingen die die wat minder mooi vindt aan zich zelf.


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar