Snelle school hairstyle: De Lauren Conrad braid















Twee dagen geleden zat ik wat rond te kijken op YouTube, naar leuke en snelle kapsels om te maken voor school. Toen kwam ik dit filmpje tegen waarin een meisje 10 hele leuke haarstijlen laat zien, waaronder de "LC Braid", die ik jullie vandaag laat zien.

Deze vlecht, is een deel ingevlochten, wat ik nooit heb gekund. Toch wou ik het proberen omdat ik het er zo leuk uit vond zien. Ik ben nog wat filmpjes gaan kijken en heb het uiteindelijk uitgeprobeerd. De eerste keer was 's avonds voor het slapen. Toen ik vanochtend wakker werd heb ik het opnieuw gedaan en deze keer lukt het al beter.

Hier komt het op neer: Je pakt een lok haar, tot ongeveer je oor. De rest van je haar doe je in een staart. Dan kam je die lok natuurlijk heel goed uit, anders word de vlecht niet zo mooi. Uit die lok pak je een kleine lok haar bovenop je hoofd, bij het begin, die verdeel je in drieën. Je begint eerst met twee keer de lokken kruizen, bij de derde keer pak je een kleine lok van vóren en voeg je die bij je vlecht. Dan kruis je je lokken weer twee keer en voeg je wéér een kleine lok haar toe. Ga zo door, tot je bij je oor bent. Vanaf dit punt ga je weer gewoon vlechten. Als je dat gedaan hebt, kun je voor verschillende dingen kiezen. Je kan je haar los doen en het vlechtje laten verdwijnen onder je haar, je kan het op je haar vastzetten, je kan het opsteken en vast zetten.


Hier nog wat filmpjes voor meer duidelijkheid

Eigenlijk had ik niet verwacht dat het zou lukken, omdat invlechten me gewoon hartstikke moeilijk leek, maar je moet het gewoon een keer doen en het zal steeds beter lukken!


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar