NOTD: Swatch&review Essie - Mint Candy Apple





























Al mijn nagellakken die ik had bestelt bij Transdesign, zijn favoritjes geworden. Zo ook Mint Candy Apple van Essie. Het perfecte mint kleurtje, waar ik lang naar op zoek was! Ik was namelijk op zoek naar een blauwige mint kleur en dat is gelukt.

Het is mijn eerste nagellak van Essie en ik moet zeggen dat ik Essie een super fijn merk vind! Wat wil je ook als het een salon nagellak is :P. Het is ook niet de meest betaalbare nagellak, hoewel ik 'm nog voor $8,- had op Transdesign(wat het duurste was van allemaal). Er zit ook lekker veel in, 15ml.

Essie heeft zo'n "ouderwets" smal kwastje, wat niet heel storend is. Die brede kwastjes zijn namelijk altijd zo vierkant, met uitzondering van Rimmel London, waardoor je niet de mooie ronde vorm bij je nagelriemen kan lakken. De lak droogt super snel! Maar niet vervelend snel of zo. Je moet ongeveer 2/3 laagjes doen om 'm geheel te laten dekken. Niks mis mee.

Een leuk en fris lente en zomer kleurtje, zeker een aanrader! Maar ook aanteraden is om een keer een bestelling op Transdesign te plaatsen met iemand en de lak dan te kopen.

Een 8,5 om de prijs en dat de lak niet verbluffend goed dekt.

Photobucket




Tidak ada komentar:

Posting Komentar