Nail art: Colorblocking



























Laatst liet ik jullie de colorblock trend zien, met een collage vol colorblock items. Op m'n nagels mag het ook niet ontbreken, dus deed ik deze week een colorblock nail art. Het was even werk, maar het is uiteindelijk toch gelukt.

Bij mijn zus had ik wel eens een een H&M cadeaukaart zien liggen, met drie vlakken. Wit, mint en roze. Toen ik die had uitgeprobeerd op m'n nagels dacht m'n zus dat ik colorblock op m'n nagels had gedaan, toen kwam ik op het idee om al m'n nagels zo te doen. Ik ging wat uitproberen met knal kleurtjes als paars, blauw, roze en oranje. Dat pakte alleen niet zo goed uit. Ik ben opnieuw begonnen en deze keer met andere kleurtjes, geen idee waarom. Het werd een mix van pastel en knal: lila, blauw, mint, roze en wit. Het was even een werkje, ik deed het namelijk met plakband en dan moet je nagellak echt uren drogen, maar het is gelukt.

Wat heb ik gebruikt? 

Essie mint Candy Apple - mint
Kiko 295 - blauw
China Glaze Ahoy! - roze
OPI Alpine Snow - wit
Rimmel London Ultra violet - lila

Gister zag ik dat Beautyscene net zoiets gedaan met plakband, maar toen was ik hier al mee bezig. Dus niet dat jullie straks denken dat ik het van haar na aap of zo ;).

En dit artikel liep een beetje vertraging op, ik had het gister al klaar staan maar mijn geheugenkaartje wilde niet reageren toen die in de computer zat :(.


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar