EOTD: Smokey forest
























 
Vandaag weer een EOTD. Deze keer een met natuurlijke matte kleurtjes. Maar dan bedoel ik ook echt natuur, want in het bos zie je inmiddels veel groen en bruin. Die kleuren komen dan ook in deze EOTD voor.

Wat ik heb gebruikt? Als eerst begon ik natuurlijk met een oogschaduwbasis, een van de Essence You Rock! collectie die ik voor 1,15 scoorde. En ik moet zeggen, hij doet het zeker niet verkeerd. Na een hele dag is het lichtjes vervaagd in de arcadeboog, maar dat is dan ook alles. Na de oogschaduwbasis bracht ik de meest groene kleur van het Creative Me #1 palette van Coastal scents aan op mijn heel bewegende ooglid. Daarna was het tijd voor mijn arcadeboog, daar bracht ik een mat bruine kleur van het NYC Individual Eyes Blue Eyes palette aan :). Om het nog iets dieper te maken pakte ik een tikkeltje zwart van een Essence Metallics palette. Om mijn wenkbrauwbot en inner corner te highliten pakte ik de highliter van hetzelfde NYC palette. Bij mijn EOTD´s ontbreekt eigenlijk nooit een eyeliner dus deed ik dat nu ook, een gel eyeliner van het Essence Metallics palette.

Zo, dat was een hele lap tekst :P. Maar foto´s zijn natuurlijk net zo belangrijk:




Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar