Review: Carmen Travel krulset


Van nog wat verjaardagsgeld heb ik eht Carmen travelset krulset gekocht. Die ga ik nu uittesten en tijdens het gebruik zal ik het review schrijven.

 De set bestaat uit:
5 grote rollers
5 medium rollers
10 vlinderklemmen
10 clips

M,n haar is helemaal uitgekamd en een beetje vochtig. De krullers zijn nu aan het opwarmen. De stippen op twee rollers zijn nog knal rood.















Het is nu ongeveer een kwartier later en de stippen zijn grijs geworden, teken dat ze warm zijn.











Zo, ik heb nu alle rollers in m,n haar gezet. Het was wel een werkje maar oefenen baart kunst ;D. Ik weet zeker dat hoe vaker je het doet, hoe sneller en beter het gaat. Ik ga ook maar geen foto van mezelf nu online zetten want dan zet ik mezelf voor gek op het hele world wide web ^^. De rollers vind ik fijn werken, ze zijn van rubber gemaakt, lekker stroef waardoor ze echt niet zomaar uit je haar "floepen". Het trekt wel een beetje aan m,n hoofdhuid maar dat kan ook komen door de manier van inrollen. De 10 rollers zijn ook echt niet te weinig voor mijn haar(half lang). Tot nu toe ben ik dus tevreden!

De krullers zijn eruit. Met speldjes heb ik de krullen vast gezet en er haarlak op gespoten. Ik ga nu slapen, ben benieuwd naar het resultaat morgen.

Door de speldjes in m,n haar heb ik helaas niet zo goed geslapen. Op m,n haar heb ik nog wat haarlak gespoten en de speldjes zijn er nu uit. De kleine rollers had ik boven gedaan omdat er gezegd word dat je dan meer krullen krijgt. Dat doe ik de volgende keer echt niet meer! Ik heb nu namelijk boven een paar krullen en onder haast plat haar. Dit is het resultaat:


































Conclusie
Een fijne set voor een fijne prijs! Heb je ook niet zo,n mega budget, dan is dit zeker een aanrader. Anders kun je ook altijd nog papillotten halen bij de drogisterij ;D. Het set werkt fijn en is zeker handig in elkaar gezet! Zelf had ik het niet gekocht om op reis mee te nemen, maar dat zou echt heel goed kunnen! Hij is namelijk maar ongeveer 20 cm breed en ongeveer 10 cm hoog. Best een aanrader ja!


Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar