Nail art: Nerdy nails with a bow
























De nail art van dit weekend is een dagje later. Toen ik zat te denken wat ik op m,n nagels ging doen, kon ik maar niks bedenken waar ik geen wit bij nodig heb. Mijn witte en zwarte nagellakken zijn allemaal uitgedroogd en daarom ga ik binnenkort twee van China Glaze kopen, maar goed. Toen bedacht ik me dit.
Al een hele tijd geleden heb ik een keer een nerd nails tutorial gezien en had wel zin om die te doen dit weekend. Dus dat deed, het is best leuk geworden dus kijk mee voor het resultaat.

You're not really supposed to like school. It's nerdy.
Als eerst, voor dat we het over de nail art gaan hebben, dit:
Ik heb een bloed hekel aan pesten. Waarom iemand het leven zuur maken?  Nerds zijn types die vaak worden gepest. Als je nerd intypt bij Wikipedia krijg je een heel passende uitleg:
"Nerd is een pejoratieve term die wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren.
Al is het soms moeilijk,we moeten ze maar respecteren zoals ze zijn ;).



























I like your glasses
Deze nail art kost helemaal niet veel werk en is ook niet moeilijk. Behalve het deel met het strikje, dat neemt wel eventjes in beslag. Tenzij je het kant en klaar op Ebay koopt. Maar je hebt het goed gezien, er zit een strikje van fimo klei op mijn ringvinger. In de tutorial die ik hierboven linkte, word uitgelegd hoe dat moet.
Aan dat nail design van de tutorial heb ik m,n eigen twist gegeven. Mede omdat ik geen goede zwart en wit meer heb, omdat die allemaal zijn uitgedroogd. Ik heb het paars tinten en zilver gedaan.

Fimo
Met fimo klei kun je erg leuke dingen met je nagels doen! Het is alleen de kunst om het op je nagels te houden. Bij mij zijn de strikjes inmiddels er allebei al afgevallen. Ik heb vanalles geprobeerd, nagellijm, top coat, gewone lijm. Niks was genoeg. Misschien maar eens opzoek naar echt goed nagellijm.






Hopelijk vonden jullie dit een leuke nail art ;D

 
Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar