EOTD: Bronze & Blue Summer Sunset look
































Vandaag vond ik het weer eens tijd voor een EOTD. Het is een lekker zomerse look met warm brons en knallend aqua blauw. Perfect voor een zwoele zomer dag of avond. Kijk mee voor meer foto's, uitleg en de gebruikte producten.




























Wat heb ik gebruikt:
Essence Sun Club Eyes, Face & Body Bonzer (Highliter en brons) - 3,49










NYC Individual Eyes Blue Eyes (primer en "highliter") - 4,99










Kiko Vibrant Eye Pencil 602 - ?












Gosh Extreme Eyeliner Art - 11










Uitleg
Voor het deel met de bronze oogschaduw heb ik eerst de "highliter" uit het NYC palet gebruikt. Wateigenlijk niet echt een highliter is, daar is 'ie te donker voor. Daarna heb ik het Sun Club palet gebruikt. En voor in de crease de donkere crease kleur, weer uit het NYC palet. Uit het Sun club palet heb ik de highliter op mijn wenkbrauwbot en bij mijn traanbuis opgedaan. Toen heb ik een brons oogpotlood van Kiko gebruikt op mijn waterlijn. En als laatste gebruikte ik een hele mooie aqua blauwe eyeliner van Gosh.

Wat vinden jullie van deze look? Laat het weten bij de comments!


Photobucket 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar