Amsterdam International Fashion Week - 7 juli tot 13 juli


De volgende Dutch Fashion Week komt er weer aan. Het is al de 15e editie. Helaas ben ik dan op vakantie. Maar ik wilde jullie toch nog over de volgende fasion week vertellen, wat helaas nog niet veel is.

Carlo Wijnands zal vanaf 1 mei de programma directeur zijn. Hij zit sinds 1990 in de mode en geeft advies en begeleiding voor jonge modeontwerpers. Ook zit hij al langer bij de AIFW.
Velour, mijn favoriet van de vorige Fashion Week

Op het Westergasterrein zullen de zomer collecties voor 2012 van verschillende top ontwerpers worden laten zien. Over het catwalk thema is nog niks bekend maar we weten wel dat er weer een speciaal 'downtown' programma heeft. Dit gaat op 8 juli van start en eindigt weer op 13 juli. Dan zit ik lekker in Maleisie, maar ik moet deze geweldige week helaas missen :(. Er zal meer bekend zijn over de AIFW van juli in juni, dus wachten we maar af ;).

We gaan er van uit dat deze Fashion Week weer live gestreamt zal worden. Gaan jullie het kijken? Of zal je er zelfs zelf bij zijn?

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar