Video: unboxing the Creative Me palette #1 + eerste indruk


Vandaag heeft mijn vader het palette opgehaald (je moest je legitimeren en een handtekening zetten en ik ven pas 12). Zoals beloofd heb ik een unboxing filmpje gemaakt. Het is mijn eerste echte video, maar ik kom nog niet in beeld. Daar ben ik eerlijk gezegd een beetje te verlegen voor. Maar dat komt misschien nog wel. Na het maken van foto's van dit palette, heb ik ook swatches gemaakt.

De video:
Mooi he? Natuurlijk zijn een paar foto's ook handig en natuurlijk de swatches!
swatches Creative Me 1 palette Coastal Scents: onderste rij met primer, bovenste rij zonder primer. (primer van NYC)
Mijn eerste indruk:
Het palette is eigenlijk best wel zwaar, haha :P. Maar ik ben er echt heel erg blij mee! De pigmentatie is geweldig en de kwaliteit denk ik ook. Het is Coastal Scents, meestal ligt dat wel goed. Een minpuntje is wel dat de pans gewoon kunnen rond draaien, dus dat is een beetje irritant. De pans zijn trouwens net iets groter dan een 50 cent muntje. Er komt zeker nog een look met dit palette, ik denk wel meer en ik denk ook wel een review.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar