Nail art: GoldenGlitterGradient


In maart heb ik het ieder jaar weer druk. Raar maar waar, zijn er in deze periode heel veel verjaardagen. Dit weekend heb ik ook weer twee verjaardagen dus vond ik het wel leuk om iets feestelijks te doen. Ik dacht meteen aan glitters! Gouden nagellak met gouden glitters. Het is helemaal niet moeilijk:
-Lak je nagels met de kleur die je wilt
-dep met je vingers glitters op de natte nagellak en probeer het een beetje te laten overlopen, niet dat je een harde rand met glitters hebt.
-2 lagen top coat om het goed te sealen en je bent klaar

Niet moeilijk he?
Ik heb een soort holografische glitter regen gebruikt. Die heb ik al heel lang, ooit gekocht bij de Hema. Of nouja, m,n moeder. Om te knutselen. Nu ik wat ouder ben gebruik ik ze gewoon voor m,n nagels :P. 

Dit is iets heel leuks en makkelijks om te doen als je naar een feestje gaat of in december en je ook niet zoveel tijd hebt. Vragen zijn altijd welkom


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar