Shoplog: Hema wenkrbrauw potlood + cadeautjes

Vrijdag moest ik cadeautjes kopen voor twee verjaardagen in het weekend. Maart is bij mij altijd vol met verjaardagen. Ik vond het wel leuk om de cadeautjes aan jullie te laten zien en ik heb zelf ook nog iets van de Hema meegenomen.

Voor Celeste:
Celeste's feest was gister. Celeste kennen jullie misschien nog wel van het column. Ik had voor haar iets van NYC gekocht en oorbellen van de Hema.
New York Color Eyeshadow duo

Hema oorbellen met pareltjes en kraaltjes















Ik hoop dat ze het leuk vond, vooral wist ik het niet zeker bij de oorbellen. Het oogschaduw duo had ze helaas dubbel gekregen. Maar het andere meisje zou het bonnetje zaterdag voor haar meenemen.

Voor Pauline:
Dit feestje heb ik vanmiddag. We zouden naar Gooise Vrouwen gaan, maar die was uitverkocht dus gaan we naar Rango en nog wat eten daarna. Ik ben benieuwd naar de film. Voor haar had ik een New York Color paletje gekocht, maar dan de grootste versie. Het Individual Eyes palette voor groen ogen. En nog een 6-way nail buffer van Essence.
New York Color Individual Eyes Green Eyes Palette


























6-Way Nail Buffer Essence
Wees trouwens maar niet bang dat Pauline haar cadeautje al gaat zien, want ik heb gevraagd of ze deze ochtend niet op m,n blog wou kijken, haha.

En voor mezelf:
Al heel lang wou ik dit wenkbrauwpotlood kopen, maar het kwam er gewoon steeds niet van. Vrijdag eindelijk wel. Ik hoor er overal hele goede dingen over en de kleur is perfect. Zelf ben ik ook tevreden. Misschien een keer een review? Laat het weten bij de comments of je dat wilt of niet.
















































Hopelijk vonden jullie zoiets leuk om te zien, anders moet je het maar zeggen ;).



Tidak ada komentar:

Posting Komentar