FCOTD: Creative Me #1 look No.1

Zaterdag heb ik een face chart gemaakt met een look die ik zeker ook nog in het echt ga proberen. Het is een look van Miss Chievous, die je heel goed met het Creative Me #1 palette kan maken! Het is niet echt iets dat je naar school zal dragen, maar het is wel zeker leuk om een keer uit te proberen of voor een feestje.


















*edit: Gebruikt:
- Creative Me #1 palette Coastal Scents - geel en oranje midden boven & rood en roze links middelste rij









 



 -lippen: Rimmel London lipstick Rose Passion met een beetje roze oogschaduw eroverheen

Sorry dat het weer zo slordig is, ik ben er gewoon niet zo goed in denk ik :).

Ik vroeg me trouwens ook af of jullie dit wel leuk vinden, Face Charts Of The Days. Laat me weten wat je hiervan vindt en wat je van de look vond, als je dat zou willen doen. Alvast bedankt!



Tidak ada komentar:

Posting Komentar