Review&swatches: Idyl nagellak 025, 027, 036, 038

Gister middag toen we een soort familie bijeenkomst hadden, heb ik van mijn tante en oom 4 nagellakjes van Idyl gekregen. Erg leuk! Tenminste, dat gaan we nog even uittesten. Kijk mee voor een review en swatches van de nagellak. Het zijn de nummers 025, 027, 036 en 038

De swatches en pigmentatie
De pigmentatie is verschillend. De rode bijvoorbeeld, dekt voor geen meter en kan je beter niet kopen. Terwijl de oranje en blauwe wel goed dekken. Als je dus van plan bent een nagellak van Idyl te kopen, kan je misschien beter even het nummer googelen voor swatches. Alle swatches bestaan uit drie laagjes:
met flits

bij lamplicht



































Pigmentatie
De shimmer kleurtjes zijn prima dekkend na 3 laagjes. Daar in tegen vallen de rode en de glitter lak tegen. Dat zijn dus geen aanraders, vooral de rode niet. De glitter lak kan wel leuk zijn ergens overheen.

Droogtijd
Hier heb ik eerlijkgezegd niet erg op gelet, maar het ging aardig snel. Ik kon vrijwel snel een nieuw laagje opbrengen.

Long lasting?
Dit heb ik nog niet kunnen uittesten, maar ik kan als ik dat wel heb uitgetest, gewoon bij dit artikel zetten. Of als er een NOTD online komt van een van de lakjes.

Verder zien de potjes er natuurlijk niet flitstend uit, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Voor een prijs van 2,95 vind ik het prima.

Ik geef dit product een 7.




Tidak ada komentar:

Posting Komentar