Nieuw nagellakrek!

Dit was het laatste mysterieuze cadeau gister. Een nagellak rek! Nouja, eigenlijk een schilderij houder. Maar ik vind dit eigenlijk veel leuker. Nu ik er bij nadenk vind ik een leuk houten rekje veel leuker dan een plastic vitrine. En het is ook nog eens veel goedkoper! (Om precies te zijn 115 cm voor 8,99 bij Ikea, dat is toch niks?) Wat wil je nog meer. Ik ben er super blij mee, het ziet er zo leuk uit! Steeds heb ik de neiging om eventjes naar de muur te kijken waar die hangt.

M,n vader had het rek opgehangen en zag er toen zo uit:
 Toen ging ik het natuurlijk meteen inrichten en zag het er zo uit:


























Ik ben er echt super super blij mee! Als je een goedkoop en leuk nagellak rek wilt, moet je echt dit proberen. Echt ideaal!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar