Nail art how to: It's my b-day! Birthday cupcakes


Woeew, eindelijk is het de denk ik wel leukste dag van het jaar, mijn verjaardag! Hiervoor heb ik speciaal een nail art bedacht en gemaakt en meteen ook een how to erbij gemaakt. Het zijn cupcakejes met een kaarsje :D. Zelf vind ik ze heel erg leuk. Ik heb ze trouwens alleen op mijn twee ringvingers gemaakt, de rest heb ik gewoon blauw gelakt. Hij lijkt ook een beetje op de taart nagels how to, maar deze had ik al eerder bedacht en hij is toch wel anders.

Wat heb je nodig?
-Gele nagellak
-Blauwe nagellak
-Roze nagellak
-Witte nagellak
-Pareltjes of kleine stras steentjes
-Base Coat
-Top Coat

(Klik voor groter formaat)
























Later op deze dag, anders misschien morgen, komt er nog een Outfit Of The Day online. En ik krijg hopelijk ook nog cadeautjes, haha, dus daar komt denk ik ook nog wel een stuk over.

Was het een handige en leuke how to? Ik hoop het wel :)!




Tidak ada komentar:

Posting Komentar