Stash: Lip producten

Ik zat de denken waarover ik vandaag zou schrijven en zag toen mijn bakje met lip producten staan. Het zijn er niet zoveel, maar ik vond het toch leuk om aan jullie te laten zien.

Mijn lipglossjes

















Van onder naar boven: Vynil Gloss Rimmel London, (volgens mij neppe) Wet Shine Diamonds Liquid Maybelline, Hema ???, Essence Volume Up. Eentje ben ik vergeten, een mini transparant lipglossje van de Etos.

Lipgloss heb ik gewoon niet zo heel veel omdat ik het echt haat! Het is mooi, maar het plakt zo. Je haren blijven er in hangen, ik vind het gewoon irritant. Maar die van de Hema vind ik echt prachtig! Dat is m,n favorite, hij plakt volgens mij ook niet zo heel erg. Deze heb ik een tijd geleden een keer voor m,n verjaardag van m,n zus gekregen. Een mooie nude roze kleur met gouden glitters, love it!
Volgens mij is de bovenste een lip plumper, altijd als ik 'em op doe, gaan mijn lippen tintelen net zoals bij een lip plumper.

Mijn lippenstiften

















Van onder naar boven: Essence Metallics gouden lipstick, Rimmel London 160 Rose Passion.
Wauw Vera, je hebt wel 2 lipsticks! Niet zo veel he? Ik ben altijd nog opzoek naar een rood oranje, maar die kan ik gewoon niet vinden. Ja, wel bij MAC maar dat is zo duur :S. 

Mijn lip balsems
 Links naar rechts: Claire's Ice Cream lip balm in Cookie Dough en Cherry, paar oude labello's en een tube witte vaseline.

Niet veel bijzonders. De Cherry lip balsem vind ik het lekkerst ruiken.

Als jullie het leuk vinden, kan ik van de rest van m,n stash ook foto's maken en op m,n blog zetten.


x Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar