Nail art: Valentines day - Black Romance


Tja, het is niet echt heel romantisch, maar ik vind het wel leuk :). Ik heb al heel wat uurtjes op internet inspiratie zitten zoeken, maar ik wist gewoon niets leuks. Toen zag ik weer een plaatje van de Illamasqua Throb nagels en wou ik zoiets doen. En kwam ik dus op dit idee.




Normaal bewerk ik trouwens m,n foto's op www.picnik.com, maar die site deed het helaas niet. Vandaar ook dat het iets later is dan ik van plan was.

Pictures:





















































Ik heb maar 3 dingen gebruikt, zwarte nagellak, witte nagellak en een cocktail prikkertje. Low budget he?
Je zult vast denken, ik zie ook grijze nagellak hoor, maar dat is gewoon gemengd.
Bij m,n wijsvinger en ringvinger heb ik m,n nagels maar niet stiletto-vorm gevijld anders duurt het nog weken voor ze weer squaoval zijn. Hoewel het er nu wel een heel klein beetje raar uitziet, maar goed.


Zijn jullie nog iets van plan met valentijns dag? Ga je iets leuks doen met je vriendje, heb je plannen met je crush? Tell me!


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar