DIY: Honing en suiker lip- + gezichtsscrub en masker in 1

De ontdekking begon hier..
Het is vrijdag ochtend, ik check het rooster. We hebben uitval! Straks op school zijn wij aan de beurt voor de jaarboek fotograaf. Er zaten wat velletjes op m,n lippen dus ik pakte een schaaltje met honing en suiker en mixte dat. Ik was klaar maar er was wel heel veel over. Gek dat ik ben smeerde ik de rest op m,n gezicht en begon m,n gezicht te scrubben. Maar toen ik het eraf haalde stond ik versteld! Van mezelf heb ik al een best zachte huid, maar m,n huid voelde nu zowat als satijn zo zacht.

Dit is het enige wat je nodig hebt:
- Suiker
- Honing
- Een washandje om het eraf te halen

Ik weet niet of dit al bestaat of niet, maar ik vind het geweldig.


Wat je moet doen:
Stap 1
Meng 1 of 2 theelepels met honing met wat suiker. Je krijgt dan ongeveer dit:









Stap 2
Breng dit op je gezicht aan en draai met je vingers rondjes er overheen. Het scrubt super goed en snel! je bent totaal niet lang bezig.


Stap 3
Haal het eraf met een nat washandje of stap onder de douche, duurt ook totaal niet lang.


Zelfs m,n neus is nu super zacht, haha. Misschien ken je dit al, of heb je het op een andere blog gezien ofzo, maar het werkt echt geweldig! Het werkt super snel omdat de suiker super goed scrubt en het is ook nog is een honing masker als je het even laat zitten. Door de honing die je even laat intrekken, wat ik overegens niet heb gedaan en als nog een zachte huid heb, en de dode huidcellen die je eraf scrubt, krijg je een super zachte huid.


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar