Review: Wimperkruller/ eyelash curler Ici Paris XL

Het is weer een tijd geleden, maar ik heb weer een beetje tijd. Vandaag heb ik een review voor jullie over de wimperkruller van Ici Paris XL.

De belofte:
Ici Paris XL wimperkrultang is een essentieel beautytool met een uniek ontwerp dat is afgestemd op de natuurlijk lijn van uw wimpers. Het is gebruiksvriendelijk en creëert ongelofelijke diepte in uw ogen.

Natuurlijk allemaal een beetje overdreven geschreven, we zullen zien.

Het uiterlijk
Het uiterlijk bij een wimperkruller is natuurlijk niet héél belangrijk. Bovendien zien alle wimperkrullers er ongeveer hetzelfde uit. Het zit wel in een leuk en handig tasje:
Zoals je ziet is de verpakking afsluitbaar, zeker geen minpunt.

De werking
Belangrijker, de werking. Toen ik de kruller op m,n kale wimpers aanbracht viel het erg tegen! Ik zag haast geen verschil.
wimpers gekruld, geen mascara
 Totdat ik mascara opdeed. Ik was erg verrast, je zag het verschil wel degelijk!
Wimpers gekruld, met mascara

wimpers niet gekruld, met mascara



















Conclusie
Ik vindt het toch wel een goeie wimperkruller. Ik heb geen ervaring met andere, maar ik vindt dat 'ie zeker goed werkt! Hij is de 2,35 dat 'ie koste zeker waard.

Min- en pluspunten op een rijtje:
+hersluitbare verpakking
+werkt fijn

-geen extra rubbertjes

Vragen zijn altijd welkom ;).

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar