DIY: recycle je oude top coat

Een top coat gebruik je meestal het meest van al je nagellak. Het komt dus vaak voor dat je top coat half leeg is, en je er net niet meer bij kunt met het kwastje. Daar heb ik iets op bedacht. Je kan er een glitter nagellak van maken. Het is een expiriment dus ik weet niet of het gaat lukken, we zullen zien ;).

wat heb je nodig:
  • Een oude top coat
  • Een potje met veel glitters
  • eventueel een klein trechtertje
stap 1
Pak een oude top coat


















Stap 2
Pak nu een potje met glitters en doe deze in de top coat. Door de glitters zal de nagellak iets hoger komen te staan.









Het resultaat
Het resultaat is een doorzichtige groene nagellak met zilvere glitters. Niet helemaal wat ik verwacht had, maar ook zeker leuk! Ik had verwacht dat je heel veel glitters nodig zou hebben, maar dat valt best mee.
swatch






















Ik ga dit zeker nog een keer proberen, maar niet meer met groen, haha. Het is erg simpel en snel om te doen, dus dat is handig. En wat verassend is, is dat je deze glitter nagellak er gewoon makkelijk af kan halen. Bij de meeste glitter nagellakjes moet je heel hard, met aceton boenen.


Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar