Nieuwe layout

Je hebt het misschien al gezien, ik heb een gloed nieuwe layout :D.
Ik was er al een tijdje mee bezig maar nu is 'ie echt af. Ik heb het zelf ontworpen en gemaakt en getekend in Photoshop CS5. Tijdens een voorlichting op school was ik opeens op dit idee gekomen dus ben ik het gaan uitwerken. Fairytale betekent sprookje dus heb ik een elfje getekent in de wolken die met een toverstaf-penseeltje nail art maakt. En de naam van mijn blog heb op wolkjes gezet.







Helaas ben ik er achter gekomen dat de p van make-up wegviel en ik daar niks meer aan kan doen behalve de hele banner opnieuw maken. Zoals ik al zei werk ik in Photoshop, in Photoshop werk je met verschillende 'lagen'. De tekst links boven was ook een apparte laag maar al die lagen zijn nu een laag dus kan ik het niet meer verschuiven. Ik ga proberen er iets op te verzinnen maar dat zal nog wel even duren.

Ook is de plek waar de blogposts verschijnen een beetje smal waardoor ik er geen grote foto's kwijt kan. Klik daarom op foto's bij mijn artikelen dan kun je ze alsnog groot zien.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden dus ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat.


x Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar