City nail art serie: I L♥ve NY

Mijn laatste artikel is helaas alweer een paar dagen geleden. Zoals je ziet heb ik een vandaag een nail art voor jullie. Dit is de eerste nail art van de 'City Nail Art Serie' die ik wil gaan doen. Deze keer is het New York, volgende keer misschien Parijs of Londen.

Maar goed, deze keer dus New York :).
Deze nail art is een variatie op deze nail art van the daily nail blog.  Maar ik ben van plan de volgende zelf te bedenken.
Op mijn wijsvingers t/m pinken heb ik een skyline gemaakt.
skyline of new york nail art









Zoals je ziet is de wijsvinger van mijn rechterhand helaas uitgeveegd.

Op mijn duimen heb ik '' I ♥ NY'' staan.
i love new york nail art







Deze kreeg ik maar niet goed scherp met de zelfontspanner.

Ik hoop dat jullie deze nail art en nail art serie leuk gaan vinden ;).


xVera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar