Collected shoplog + gewonnen item

Sorry dat m,n blog een beetje stil lag deze week, maar ik had het deze week een beetje druk. Middelbare school + blog = gewoon niet zo,n goede combinatie.
Ik heb in ieder geval wel een groot artikel voor jullie vandaag, dus ik hoop dat dat het een beetje compenseert ;).

Als eerst ben in maandag naar de Kruidvat gegaan om naar de nieuwe LE's van Essence en Catrice te kijken. Ik vond het allemaal heel erg tegenvallen, voor al Catrice. Omdat ik van Catrice echt leuke roze lakjes en mooie nude lipsticks had verwacht die heel erg tegenvielen.
Maar, Manhattan en 2B zijn uit het assortiment bij de Kruidvat, dus waren er grote bakken met alles van die merken alles voor 1,- euro (ja je leest het goed ;D). Ik ben met 3 lakjes thuis gekomen en nog een kwast van een ander merk:

3 nagellakjes van 2B


 De lime groene nagellak dekt gewoon niet. Na 5 laagjes nog niet helemaal perfect, geen goede kwaliteit dus.
Met de twee Top Chrono lakjes ben ik wel heel blij. Na 2/3 laagjes dekken ze helemaal. Ik had nog nieuwe witte en zwarte nagellak nodig dus ben ik hier heel erg blij mee. Het heeft niet zo veel zin meer om een review te schrijven dus doe ik dat maar niet.

Kwast Beauty Essentialls 1,75 EUR

Ik ben zoooo dom. Ik las wat over de blending kwast van Cosmopolitan en wou die graag hebben. Bij de kruidvat hangt Beauty Essentialls in hetzelfde rek als Cosmopolitan, dus je raad het al ik nam de verkeerde mee. Echt weer zo,n Vera actie. Blenden doet 'ie dus niet geweldig, maar hij zal vast wel een keer van pas komen.

Toen ik woensdag naar de Kruidvat ging voor een cadeautje voor m,n vriendin heb ik nog een wit oogpotlood meegenomen. Er is nu een actie, Catrice 2e halve prijs, dus kon ik 'em voor 75 cent meenemen.
Hier komt nog wel een review over.
Catrice Kohl Kajal wit oogpotlood 1,50 EUR


Jeeeuuj eindelijk heb ik een keer iets gewonnen :D. Er was een winactie van Rimmel London waar je een tripje naar London kon winnen. En nee ik heb dat niet gewonnen, maar de eerste 1000 mensen die meededen kregen de Lash Accelerator mascara! Die heb ik dus gewonnen. Hier komt zeker weten een review over.

Rimmel London Lash Accelerator
De verpakking is zo prettyyy. De letters zijn goud met een regenboog glans!

Binnenkort komen er dus 2 reviews, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Vragen en reacties zijn welkom!

Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar