Berlijn, here i come!

Morgen is het zo ver, dan ga ik naar Berlijn.
Ik ben van plan veel van het make-up merk Kiko te gaan kopen. Ik hoop dus dat ik die winkel tegenkom.
Verder wil ik ook nog heel graag een ring met een grote bloem, ik hoop die in Berlijn te vinden.
Ik heb ongeveer 24,- euro te besteden, niet heel veel maar wel te doen.
Deze dingen ga ik denk ik kopen van Kiko:
3 nagellakjes:


 2 oogpotloden
(foto's van www.misslipgloss.nl)
 1 gouden/koperen oogschaduw
(foto van www.misslipgloss.nl)

 Ik wil ook nog een gouden oogpotlood kopen en misschien een make-up kwast (ligt aan de prijs)

Helaas heb ik geen internet daar, dus op mijn blog zal 3/4 dagen niks verschijnen.
Maar als ik terug kom komt er natuurlijk een uitgebreide shoplog met veel foto's van mijn aankopen.

Zijn jullie een keer in Berlijn geweest?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar