Nieuwe LE: Essence Metallics

Essence komt in november uit met een nieuwe limited edition: Metallics.

Essence Metallics Nail Polish - 1,99 Eur
Het zijn 5 MAGNETISCHE nagellakjes.
 Verkrijgbaar in deze 5 kleuren :
  • 01 Iron Goddess
  • 02 Copper Rulez!
  • 03 Steel Me
  • 04 Nothing Else Metals
  • 05 Metal Battle
Essence Metallics Nail Polish Magnet -1,49 Eur
Het schijnt dat als je het magneet boven je nagellak houdt, dat de magnetische deeltjes omhoog komen! Vroeger had je zo,n bord om op te tekenen met magneetjes en een magneet pen, ik denk dat hierbij 't zelfde gebeurt.


Ik vind het echt een hele leuke collectie, ik kan niet wachten tot 'ie in de winkel komt.
Wat vinden jullie ervan?
Dit zijn niet de enige dingen, als jullie willen zal ik de rest er ook bij zetten.
Als ik de preciese datum weet zal ik het er bij zetten, en ik ga ze natuurlijk ook swatchen want ik ga het zeker kopen!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar