een dagje A'dam

Donderdag gingen we naar Amsterdam, super leuk natuurlijk.
Maar we gingen natuurlijk naar musea en niet winkelen.
We waren een uurtje in de super saaie Hermitage geweest en we gingen lunchen.
We kwamen na een tijdje wel een leuk cafe tegen.
We gingen naar binnen.
Het was een heel smal en lang cafe, daar lekker gegeten en we gingen weer verder.

Toen gingen we naar het Rijksmuseum.
Ook wel mooi enzo, maar ik vind museums meestal saai.

Toen mochten we nog even naar de winkels.
We liepen de Pc hoofdstraat in, super grappig.
Je zag allemaal winkels zoals gucci, chanel, louis vuitton.
Het was een klein beetje saai en we gingen naar de Leidse straat.

Ik wou super graag naar de Kalverstraat want daar zat River Island.
Uiteindelijk gingen we daar heen.
Het was helemaal aan de andere kant van de kalverstraat, dus dat was nog wel ff lopen.
We liepen een h&m, die was trouwens echt sppr mooi!
Heel strak, bij ons in Utrecht is het altijd een klerezooi.
Ik wou al best wel lang deze nagellak kopen:








Maar ik had em laten liggen omdat ik bij River Island Models Own wou kopen.

Na een tijd pas gingen we verder.
Toen zag ik de River Island, ik helemaal blij natuurlijk.
Staan we voor de deur, je raad het al..
hij was dicht!
Toen was ik dus een beetje chagarijnig omdat ik ook die nagellak had laten liggen!
Helaas zit River Island alleen in R'dam en in A'dam, en je kunt ook neit op internet bestellen.
dus daar ging mijn kans.

Wat wel leuk was, was dat we 's avonds in een wok restaurant gingen eten.
Mijn moeders was namelijk ook jarig.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar