Dag 9: My beliefs

Dag 9, mijn overtuigingen. Dat zijn er nog wel wat, dus doe ik er een paar waar mensen het veel over hebben. Zoals religie.




























  • God. Een moeilijk onderwerp. Ik ben niet gelovig opgevoed, mijn ouders daar in tegen wel. Soms denk ik er wel eens over na. Als ik iets goeds zou doen, zou god dan blij zijn? Dat soort dingen. Maar dan denk ik ook weer, waarom zorgt god voor aardbevingen, goede mensen die jong sterven enz. Sorry als ik hier iemand mee beledig, maar zo denk ik ;).
  • Karma. Ik denk dat ik daar wel in geloof. Maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben echt zo'n twijfelaar, daar ben ik dan wel weer van overtuigd ;P. Karma is zeker een mooie gedachte, dat als je goed doet je goed terug krijgt. Als iedereen in de wereld goed zou doen, zou karma automatisch een feit zijn. Iedereen doet aardig tegen elkaar, dus lijkt het me logisch dat de meeste mensen aardig terug doen.
  • Ik geloof in liefde op het eerste gezicht. Soms is het niet altijd de ware, maar wie weet ;). Uiterlijk vind ik zeker belangrijk. Diegene hoeft niet een super knap persoon te zijn. Maar ik vind het ook een deel van de persoonlijkheid. De kleren, gezichtsuitdrukking enz. Maar innerlijk blijft natuurlijk het belangrijkst. Ook denk ik dat ergens de ware rondloopt voor iedereen en dat het lot bepaald of je die tegenkomt. Want soms is het o zo toevallig dat mensen elkaar tegenkomen.
  • Iedereen heeft liefde nodig, zonder kan je niet leven. Dat geloof ik echt, zoals ik ook al in een vorig artikel vertelde. "All You Need Is Love."

Wat zijn jullie overtuigingen?
Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar