Dag 6/7: Your best friend

Dag 6, hoe was mijn dag? Die sla ik even over, omdat ik hoop één keer een verslagje te kunnen schrijven in de tijd dat ik niet op internet kan ;). Dag 7, je beste vriend. Ik sinds een lange tijd heel erg tegen dat Bf-gedoe. Leid altijd alleen maar tot "gevechten" en ruzie. Maar een goede vriendin, waar ik een keer mee op vakantie ben gegaan naar Egypte en waarmee ik deze vakantie naar Maleisië ga, is Tessa.

We kennen elkaar als sinds de basisschool en waren vanaf toen waren we al dikke vriendinnen. Nu nog steeds en dat zullen we nog lang blijven ;). Love youu<3. Maar ik heb nog veel andere hele goede vriendinnen<3.

Een foto van ons op een feest van GoSupermodel waar we heen gingen ongeveer driekwart jaar geleden.




Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar