30 Days challenge: Day 2 - Your first love


Dag 2, mijn eerste liefde. Een breed begrip, kan van alles betekenen. Mijn eerste liefde was toch denk ik wel mooie jurken en mode. Als je welleens de about me page hebt gelezen of de Kreativ Blogger Award, dan weet je wel dat ik vroeger altijd naar etalages staarde naar de mooie gala- en trouwjurken. Een foto daarvan heb ik niet haha ;). Daarom een prachtige etalage van de Flower Show van Macy.





























 Naar dit soort etalages kan ik uren kijken. De prachtigste haute couture dat het net kunst lijkt. Wat ik het eigenlijk ook vind. Deze etalage bestaat uit een show van Macy, waar ook jurken bijzaten die helemaal van bloemen waren gemaakt zoals deze:

Ain't that pretty :D?










































 Wie of wat is jullie eerste liefde :)?

Photobucket







Tidak ada komentar:

Posting Komentar