Review&Swatch:Catrice Cruise Couture Gel Eyeliner - Nautica



Vaak heb ik getwijfeld of ik deze mooie gel eyeliner van de Catrice Cruise Couture collectie zou meenemen of laten staan. Maar hoe kon ik deze diep blauwe kleur laten staan :)?  En hij is fijn! Dus vandaag een review.

Verpakking 5/5
Het is een strak glazen potje met een chique uitstraling. De dop heeft dezelfde kleur als de gel liner. Dat vind ik handig zodat je in je stash meteen ziet welke kleur het is. Met het kwastje kom je er prima in dus de verpakking vind ik top!


Textuur&geur 4/5
De textuur is niet erg gel-achtig, niet erg dik. Maar het is natuurlijk ook geen vloeibare eyeliner. Het zit er gewoon tussenin :). Maar je moet je kwastje vaak tussendoor in de eyeliner stoppen, omdat het heel erg snel opdroogt en dan staat het ook. Dat is een voordeel en een nadeel. Met boenen vervaag je het alleen maar een beetje. Natuurlijk krijg je het er wel af met make-up remover. Dus ik denk ook niet dat het meteen zal uitlopen als het in contact komt met water.

Werking
De pigmentatie is prima! Als je de kleur opbouwt neigt het zelfs naar zwart. Maar als je een wat dunner laagje aanbrengt is het een diepe navy kleur.  Hij blijft zoals ik al zei super goed zitten en brengt fijn aan. Het enige nadeel is dus dat je je kwastje vaak opnieuw van eyeliner moet voorzien. Maar dat neem ik voor lief omdat het de hele dag blijft zitten.

Swatches




































Oog swatch&look

























Ik zou zeggen als je 'm nog te pakken kan krijgen, doe dat dan! Tenzij je niet van gekleurde eyeliners houdt natuurlijk, maar het zal niet heel erg opvallen omdat het zo'n donkere kleur is.



Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar