Random Hair Tips



























Vandaag deel ik met jullie drie random haar tips, hopelijk hebben jullie er wat aan!



Conditioner op? Haal er je voordeel uit!
Siliconen is een ingrediënt dat erg vaak in conditioners gebruikt wordt en het werk geweldig voor gespleten puntjes en het gladmaken van je haar, maar ook voor het vet maken van je haar. Wat je waarschijnlijk niet zo prettig vind. Gebruik daarom je conditioner liever alleen op het haar onder je oren. Maar als er nog maar een klein restje in je conditioner zit kan je er water bij doen, schudden en het dan wel voor een keertje op al je haar gebruiken omdat er dan in verhouding veel minder siliconen inzitten. Heb je een keertje wat glanzender haar boven je oren.

Tumblr_lke9lulymv1qzgajlo1_500_large

Slapen met  vlechten
Dit trucje ken je wel, als je vlechtjes lang in houdt en ze er weer uithaalt heb je golven in je haar. Maar wat ik ook echt merk is dat je er enorm glanzend haar van krijgt. Daarom slaap ik vaak met vlechtjes in omdat mijn haar verschrikkelijk pluizig kan zijn. Het haar is dan  tijdens het slapen ook lekker uit je nek ;).



















Kokosolie/kokosvet haarmasker
Dit is is het meest geweldige haarproduct dat ik ooit heb gebruikt. Eigenlijk is het niet eens een haarproduct, maar gewoon een pure olie gewonnen uit kokosnoten. Beneden de 24 graden Celcius is het hard vet en daarboven word het heel vloeibaar en kan je het in al je haar doen voor de beste hair treatment die ik ken! Het werkt zo: je pakt ongeveer een eetlepel kokosvet en en wrijft het warm in je handen - eventueel boven je hoofd als het gaat druipen -  en dan verdeel je het over al je haar. Ook bij je wortels ja, want na het zolang mogelijk te laten intrekken was je het uit met genoeg shampoo. Je moet wel persé pure kokosolie hebben, dat betekent dat het enige ingredient dat er in zit kokosolie is, geen haarproduct! Je kan dit onder andere bij de toko kopen. Bij mij heeft het trouwens mijn kroeshaar bijna weggehaald! Jeej :). Ik ken deze truc van Beautygloss en zij heeft er ook dit hele handige filmpje van gemaakt:




Photobucket





Tidak ada komentar:

Posting Komentar